Moto:

"Toate îmi sunt îngăduite, dar nu toate îmi sunt de folos" (I Corinteni 6, 12).

joi, 25 noiembrie 2010

Pagina de .... Poezie

Cât te-am căutat Iisuse
de Andi Dobrogeanu

Cât te-am căutat Iisuse
Fericire să-mi dai
Căci doar lângă Tine
Viaţă e-un colţ de Rai..

Greşelile ce le-am făcut
Vreau acum să le răpun
Iisuse ,prin tine voi reuşi
Lumea să o înfrăţesc

Vino iar, vreau să plec cu Tine
Sus la Cer de s-ar putea
Vreau să fi mereu cu mine
Ţie-Ţi dau viaţa mea

Prea mult pare pentru mine iubirea Ta
Şi mi se pare că nu-s vrednic de ea
Şi nu vreau să o reneg
Vreau ca de ea pe vecie să mă leg.

Nu mai caut în această lume
Valori trecătoare
Cercetez a Ta venire
Într-o viaţă viitoare.

Gândul meu păgân era
Până nu Te-am căutat,
Vrednic mi Te-ai arătat
Cu chip de Mare Impărat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu